Taylor Swift ile bir taşla iki kuş.. / With Taylor Swift, two birds with one stone..

İtalya manyaklığımın bir uzantısı olarak İtalyan müzik kanalı ALL MUSIC izlediğim bir gün şu ünlü Taylor Swift’e denk geldim. Sanırım son klibi olan “Our Song” idi. Çok iyi denk geldi çünkü çok şeker iki şeyle karşılaştım. Biri, klibin başında tırnaklarına sürdüğü oje; diğeri de, deli bir tütü elbiseydi. Ojeleri sürerken mi öyle noktalı yapmışlar, iki renk kullanarak; yoksa ojenin kendisi mi öyle (hoş nasıl öyle olabilir kafamda oturtamadım!) anlamadım ama bence acayip ciciydi. Tütü elbiseye gelince; boyu, rengi, duruşu, kabarıklığı tamdı. Bayıldım gerçekten.
As a result of my Italy love, one day I was watching Italian music channel ALL MUSIC and saw the video of that famous Taylor Swift. I guess it is her latest clip called “Our Song”. That was good to watch it cause I have seen 2 cute things. One was nail polish and other one was a tutu dress. I don’t know how the polish had become with dots but it was so pretty. Maybe they used 2 different colors to do it or maybe the polish was like that normally (how can it be is a different question!). Tutu dress also with its color, skirt length, standing, fluffiness was perfect. I’d love it indeed..


Comments

Popular Posts