Theta Healing / Vianna Stibal..

Kitabın varlığından, eğitime katılmadan önce de haberim vardı ancak eğitimden önce mi yoksa aldıktan sonra mı kitabı okumalıyım konusunda kararsız kalarak ve sonuç itibariyle okumadan gittim. Bu ikilemimi, eğitime gider gitmez ilettiğimde de sevgili Yeliz, “herkes bir şekilde kendisi için nasıl hayrlısıysa gerçekten de o şekilde oluyor; ya hiç okumadan geliniyor ya da bitirip geliniyor. O yüzden ‘böyle olması gerekiyor diye bi zorunluluk yok’ diye iletip içimi rahatlattı. Öyle ki eğitim sonrası okuduğumda “kendim için” gerçekten en doğru karar olduğunu anladım. Yeliz’in anlattıklarıyla kafamda oluşan theta konseptini, bu ilk kitabı okuyarak çok daha iyi bir şekilde zihnime yerleştirmiş oldum ve onun anlattıklarının üzerinden de bir çift dikiş yaparak iyice pekiştirme yaptım. 

İlettiğim gibi, benim adıma süreç bu şekilde oldu ancak sizin için bu tamamen farklı olabilir, çünkü bugüne kadar katıldığım başka eğitimlerde genelde, bundaki durumuma ters bir şekilde; öncelikle bir kitap ya da yazılı materyal varsa onu okuyup hazırlıklı olarak gitmişimdir. Ancak theta eğitimimde ve sonrasında, theta healing’e dair devamındaki sürecimin her bir adımı için olduğu gibi, kitap konusundaki durumum da mucizevi bir şekilde, en hayrlı hâlinde gerçekleşti. Şükürler olsun. Bu yüzden de eminim sizin için de hayr sizin için nasılsa o şekilde olacaktır.

Kitaba gelecek olursam; tabii ki theta healing’in ne olduğu, nasıl ortaya çıktığı vd yaratıcısının ağzından bir anlatımı var ve akabinde detaylı-açıklamalı uygulamalarıyla theta healing uygulamasına giriş yapılıyor. Böylece kendi içimizde kolayca uygulayabileceğimiz kendine has tekniklerini çok detaylı, anlaşılır ve akıcı bir şekilde kaynak bir rehber olarak önümüze koyuyor. 

Benim kitabı okuma sürecim nasıl oldu diye açıklamam gerekirse; oldukça düzenli ve sistemli bir şekilde, eğitime devam ediyormuşumcasına olduğunu söylemem mümkün. Teori kısımlarını sindire sindire okuyup uygulamaları anında ve bir bir kendi üzerimde gerçekleştirip ilerlediğimi aktarmam doğru olur. Ve bundan da çok memnunum çünkü hem kendime katkı oldum hem de kendimden dışarıya olan çemberi geliştirme noktasında anlayışı kafamda oturtma noktasında, böyle bir gidişatın kendi adıma çok daha fayda olduğu kanısındayım. Mesela kazma bölümü geldiğinde oradaki tüm örnekleri birebir kendi üzerimde test edip kod değişimlerini gerçekleştirdim, his yüklemeleri bölümü geldiğinde her birini hiçbir şeyi atlamadan tek tek kendi üzerime uyguladım ve şahane bir şekilde tüm kitabı derinlemesine özümsedim. 

Ancak tam burada önemle belirtilmesi gereken bir husus var ki, onu da sevgili Yeliz’in kitaba dair Goodreads’te de yer alan ifadesi. Kendim de ondan sonraki kitaplar için de önerisini ve iznini almış biri olarak, ilgili uyarısını olduğu hâliyle alıntılamayı bir görev bildim:

“Theta Healing'e inisiye olanlar için yazılmış ve eğitim ardından hediye edilen kitaptır. Eğer theta healing basic eğitimi almadıysanız kitabı yine de okuyabilirsiniz ama çalışmaları yapmanız önerilmez. 7. boyut ile çalışıldığından, inisiye olmayanlar en fazla 5. boyuta ulaşarak bu çalışmaları yapabilmektedir. 5. boyut ise, varlıkların sizi zekice manipüle edeceği ve yaratım yapmanızın mümkün olmadığı süreçtir. Dolayısı ile, tehlikelidir. Theta healing eğitimi alanların ve eğitmenlerinin adı global theta healing sitesinde yayınlanır. Oradan teyit etmeniz ve sonrasında bir seans ya da eğitim almanız mümkündür.”

Özetle benim theta’yla tanışma sürecim ve ilk kitabına dair düşüncelerim bu şekilde gerçekleştir. Dilerim her kimsen bunu okuyan, bir şekilde sana faydam olmuştur. Diğer kitaplara dair fikrimi de adım adım yazma gayretinde olacağım. O yazılarda tekrar buluşmak üzere seni sevgiyle kucaklıyorum.

  • Theta tekniklerini uygularken sahip olmanız gereken en önemli şey, Var Olan Her Şeyin Yaratıcısı'na olan inançtır. Hatırlanması gereken en önemli şey, şu gerçeği takip etmektir: Biz, hepimiz bir bütüne bağlıyız. Bu çalışmayı yaparken bu bütüne, bu tamamlığa, Yaradan'a sesleniriz. [s. 154]
  • Her şeyden önemlisi siz ve Yaradan arasında herhangi bir zorluğu aşmanın imkânsız olmadığını bilin. [s. 485]
  • Okuma, şifanın temelidir; şifa ise inanç çalışmasının temelini oluşturur. İnanç çalışması ise his çalışmasının temelinde yatar. [s. 142]
Meraklısına: Theta Healing DNA eğitimim -- İkinci kitap (İleri Theta Healing) -- Theta kazma kitabı — Theta Healing ruh eşi kitabı

Comments

Popular Posts