Holy Motors..

Ve yıllar sonra, sonunda izleyebildim. İzledin de noldu derseniz, üzgünüm ancak, sanırım bu sefer bir şey diyorum! 
O kadar çok methini duydum ki belki de içimde istenmeden büyük bir beklenti oluştu (klasik tabiriyle).  Ancak gerçekten öyle oldu. 
İzlerken paso içimde, aklımda "Allah'ım burada anlamadığım başka şeyler oluyor, biliyorum kafam basmıyor, mutlaka bir alt metin var ve ben ne yazık ki onu okuyamıyorum, anlamıyor, anlayamıyor, anlamlandıramıyor, algılayamıyorum" dedim durdum.
İnanın çok ama çok çaba sarf ettim ancak yok olmadı, olduramadım :( Hoş Oscar Boy blogunun yazarı, "anlamdırma, nedene bağlı olmadan izlenen film" diyip az da olsa beni rahatlattı, sadece sinemanın büyüsüne kaptırtan film demiş ancak bu o anlamlandırma çabam yüzünden onu da yapamadım!
Hayata dair bir şeyleri sorgulatma, yüzümüze çarpma çabasında olduğunu paso düşündüm, en azından bana hep bunu düşündürttü ancak sonuca varamadım.
Siz de olmazsa benim gibi yapıp, en azından son on yılın en çok konuşulan filmlerinden birini izlemiş olursunuz kafasından yürüyün. Ne diyim..

Comments

Popular Posts