tell everybody that i am back in town!..

Ne desem nereden başlasam boş.. onun için en iyisi ben, deyim yerindeyse damdan düşer gibi başlayım.. zira geçen Şubat'tan beri olan ve olMAyan o kadar şey oldu / yaşanan ve yaşanMAyan veya yaşaNAmayan şey geçti ki ben bile ipin ucunu kaçırdım artık... ne kadar sıklıkta ne kadar yazarım bilmiyorum ama kafamdan hep yazdığı, ancak vakit bulup ya da ayırabilip 0 ve 1'lere döndüremediğimi belirteyim yeter.. tek bildiğim yazma ediminin bana hep iyi geldiği, yine öyle olmasını umduğum ve gerçekten 'artık yaz'ımın geldiği'.. hani yazmazsam veya yazmasaydım delirirdim diyen yazarlar vardır ya bir nevi onun gibi bir şey..ya da daha doğru deyişle, kendim için de, bana dair veya daha da doğrusu farklı bir şeyler yapabilmenin ve yapmanın verdiği keyfe duyduğum özlem.. umarım başarırım.. onun için aynen o eski şarkıdaki gibi, blogosphere âlemine söyleyin ki 'jale is back in town' ;)

Comments

Post a Comment