Birchbox June 2016..

Evet yine süresini çoktan geçirmiş bir post ile karşınızdayım :) Ancak hep dediğim gibi, geç de olsa yazma nedenim; ilgili ürünlere dair naçizane fikrimi söyleyip aklınızda bunlara paralel bir alışveriş planınız varsa fikir vermiş olabilmek ;) Umarım az da olsa yardımcı olabiliyorumdur.
Bu bağlamda geçen Haziran ayına ait Birchbox kutumdan çıkanları, kullanım deneyimlerim çerçevesinde şöyle sıralayabilmek mümkün:

dr. Brandt marka yüz temizleme jeli.. içindeki pütürcükleriyle peeling özelliğine de sahip. Kokusu da hafif naneli. Ben çok memnun kaldım. Hem gerçekten yağlanmayı azalttı, hem de cildimi kuru bırakmadı. Keşke az daha organik içeriğe sahip olaydı.

LOC marka kalem far.. benim için çok yeni bir ürün oldu. Zira cahilliğime verin, hiç daha önce kalem tipi fara denk gelmemiştim. Kullanım açısından çok pratik buldum, sevdim. 'Metallic pink shade' adlı rengi de tam benlik çıktı. Hem çok güzel, hem de çok güzel duruyor. Çok makyaj yapmadığım için pek kullanamıyorum ancak sevdiğimi rahatlıkla söyleyebilirim.

PARLOR marka şampuan.. paraben ve sülfat da içermediği için, benim adıma baştan kazandı. Kokusu olay güzel, hatta duş aldığım gün tüm gece saçlarımdan kokusu çıkmadı. İnci beyazı, sedefli rengi de kullanırken çok keyifli. Gayet güzel temizlediği gibi krem varmışcasına yumuşak yaptı, saçlarımı. Düzleştirme nitekiği henüz bende tecahür etmedi :) keşke edeydi, tam benlik olurdu.

Supergood! Güneş koruması niteliğinin dışında makyaj sabitleme özelliği de olan bu ürünün çok hafif naneli bir kokusu var. Sonbaharda denediğim için güneş koruma niteliğini bilmiyorum ancak Coola gibi organik içeriğinden dolayı tercih sebebim olmuştur hep. Sprey şekliyle gözümü kapatarak uygulasam da nedense gözüme kaçar endişesiyle kullandım ancak bişi olmadı :) Çok vakit geçirmesem de yüzümde kaldığı süre zarfında (alışveriş + yürüyüş) sanki işe yaramış gibi geldi. Eve döndüğümde renkleriyle makyajım, her ne kadar ben çok hafif de yapsam, dağılmamıştı. Zira ürünlerim organik olduğu ve elimle yüzüme çok dokunduğum için hemen dağılır makyajım, o yüzden hoşuma gitti. Ve organik de olduğu için tam benlikmiş gibi geldi ;)

The Beauty Crop.. Tam bir kalem şeklindeki bu ruju çok sevdim! Tam bir smoothie kıvamında mis gibi kokuyor, yumoş mu yumoş. Çok kolay sürülüyor ve çok güzel duruyor. Hafif mat bir yapısı var, lip gloss gibi parlıklık vermiyor ancak insan her zaman da ışıltı aramıyor, doğal, net dursun istiyor. İşte bu noktada da çok işe yarıyor ;)

Fotoğrafın üzerindeyken sağ klikle yeni pencerede açarsanız, yazılarını çok daha büyük okuyabilirsiniz.





Popular Posts