My Big Fat Greek Wedding 2..

Evet üzülerek bildiriyorum ki, çok kötüydü! Oysa ki çok büyük heyecan duymuş, yine keyifli bir 'kendini iyi hisset' filmi izleyeceğim demiştim. İlk filmde bizim kültürümüzden izler görüp onlar gibi yakınlık duyacağımız espriler izleriz diye ümit de etmiştim ancak onlar da boşa çıktı. Zira elle tutulur bi tane bile espiri yoktu!
Konu dersen inanılmazzzz zorlamaydı. Ben hayatımda bu kadar zorla bir senaryo görmedim. Ondan da öte oyunculuk da dehşet kötüydü! Yakışıklı jönümüz az biraz uğraşsa da öbür oyunculuklar o kadar yapay, zorlama ve kötü idi ki, o ne yaparsa yapsın boşa gitti. Özellikle kadın bu sefer olaya o kadar yabancı kalmış, o kadar uyumsuz olmuş ki anlatamam. Acayip rahatsız ettiği, her yaptığı, o kadar diyim.
İlkinin devamı diye izlemek isterseniz bakın ama devama dair bile hiçbir şey kaçırmış olmayacaksınız, o kadar yani!