Hungry Hearts..

Çok garip bir durum sonrasında başlayan bir o kadar garip bie ilişkinin anlatıldığı çok garip bir film.
Sonu konusunda ne yazık ki hiç ama hiç bir şey diyemiyorum çünkü bambaşka...
Ancak sona gelip de filmin bir İtalyanca kitaptan (Il Bambino Indaco) uyarlandığını öğrendiğimde anladım neden birçok yerin havada kaldığını ve pek çok sorunun cevapsız kaldığını. Kadının davranışlarının altında yatan mutlaka bir neden var ve bu neden mutlaka ya babası ya annesiyle ilgili ancak tüm film boyunca bu soru bir türlü yanıtlanmıyor. Kadının yemek konusundaki davranışı, tam bir taraf seçmemizi sağlayacak kadar net bir şekilde ortaya konmuyor. Bir kere filmde adamın dediği gibi eğer ki kadın davranışını yaptığı pek çok araştırmaya ve okuduğu pek çok kitaba dayandırıyorsa o eksik kaldığı izlenimi veren durumun (spoiler vermemek için daha açamıyorum!) mutlaka sorunu bir şekilde çözmüş olması, duruma bir şekilde çözüm bulmuş olması gerekir diye düşünmeden edilmiyor.
Karşı tarafın da bu kadar belirgin, göze batar ve rahatsız eder şekilde söz konusu eksilik unsuru üzerinde durması çok garip duruyor, nedeni kafamızda sürekli sorgulanıyor ancak film buna da bir cevap vermiyor.
Aslında ben şahsi olarak kadının davranışını onaylıyorum, ancak dışarı-güneşe çıkmam- durumu ve dediğim gibi eğer gerçekten o eksikliği giderici çözüm bulamıyorsa o açından ki yanlış davranışı tüm eğiliminin de benim kafamda sorgulanmasına yol açtı. Ancak bu kitap uyarlama eksikliğinin sebebi ise o durumda işte tıkanıyor, bir şey diyemiyorum!
Bu kadar belirsizlik içerisinde belirgin olan tek bir şey var ki filmdeki bebek, bugüne kadar filmlerde gördüğüm en ama en tatlı ve en sevimli bebek!
Neyse sonuç itibariyle bu dönem adından çokça söz edildiği için ve hiç karşılaşmadığım bir açıdan kadın-erkek ilişkisini sorgulattığı için izlemenizi öneririm.