Double..

Hani bazı filmler vardır konusu için ne kadar enteresan dersiniz ama diğer yandan da bir şeyi vardır tam anlamıyla sizi bir türlü memnun edemez. İşte Double da tam böyle bir film. Keşke biraz daha uğraşılmış, keşke biraz daha çaba gösterilmiş olsaydı diyorsunuz paso. Ya benim uykusuz bir geceme mi denk geldi bilmiyorum ancak kanımca, filmin senaryo hataları vardı, tam kestiremedim vuku bulan mevzuları. Doğal olarak da böylece tam anlayamadım, tam anlayamadığım için de tam içine giremedim ama keşke anlasaydım, keşke içine girebilseydim demekten kendimi alamadığım da bir yapım çıktı karşıma. Üzüldüm, zira senaryolar insanın karşısına çok sık çıkmıyor keşke biraz daha özenli davransalardı da ben de içine girebilseydim, ya da keşke ben biraz daha akıllı olsaydım da belki anlamam gereken şeyleri daha iyi anlayabilseydim!