Salondan değil ama evin salonundan 2012 Altın Küre notlarım..

dört gündür maaile İstanbul'daki grip salgını vesilesiyle yatakta olan biri olarak bu haftanın tek action'ı Altın Küre oldu.
İtiraf etmeliyim ki, geçen seneki törende görene kadar Ricky çatlağından haberim hiç yoktu. ve resmen ağzımız bir karış açık seyretmiştik töreni. ve yine itiraf etmeliyim ki, o kadar eğlendirince bu sene töreni izlemek için en büyük güdüm kendisi oldu. ancak ne yazık ki, ne kendisi geçen seneki kadar komikti, ne de bence ona ayrılan konuşma süreleri geçen seferki kadardı. hoş o kadar konuşunca ve tam ! konuşunca böyle olması çok normal tabii.539w.jpg
neyse efem, en çok Kate M. - Kim K. karşılaştırmasına koptum ama bir o kadar da popun kraliçesi espirisine Elton John'un çok bozulduğunu ve ne bilem bir noktada burkulduğunu gördüğümü düşünüp hayıflandım. 
elton-john-looks-glum-as-madonna-wins-an-award-at-the-golden-globes-2012-pic-youtube-356210218.jpg
o yüzden de Madonna'nın like a virgin lafını tam gediğine oturmasına pek bi sevindim belki de :)madonna_golden-globes-2012.jpg  
bu arada hemen unutmadan demek istiyorum: bence Johnny Dept kesin alkollüydü. ama eh o kadar da olucek :) halen pek bi sevimliydi.
johnny-depp-jake-gyllenhaal-golden-globes-01.jpg
evettt giysilere ve esas şova gelirsek:
aman yarabbimmmm demek istiyorum nam-ı değer Buffy'nin elbisesine. tamam biliyoruz LA havası, güneş, kumsallar..bla bla.. ama bu kadar yazlık ve avam bir kumaş görmedim ben. yok pardon, en son pazarda satılan, evde giyerim diye aldığım elbiseler arasında görmüştü. Sıfır Sarah'çım. geç, otur..
390989_308661929174866_152271498147244_845391_584592883_n.jpg
ve pek tabii Angelinaaaaaa.. evet aaaa.. resmen sopa gibi kalmış, Elizabeth I'in pudralarından sıvanıp gelmiş sopa kadın. yakında 2012 tarihli bir vampir filminde, kraliçe vamp çıkarsa karşımıza hiç şaşmam. zira çok da yerinde bir casting olur. + dedikleri de doğru, resmen aksesuar gibi kullanıyor Brad adamını.
.217288-golden-globe-award-2012.jpg
evet ilk soru? kimdir kuzum bu Sofia Vergara!! ne o öyle sürekli gülmeler, havalar, ahanda buralar böööle komple benim, gecenin kraliçesiyim havaları. duyan 10 dalda adaydı, 9u kesin zanneder. hem öyle tüm dizi ekibi sahneye çıkınca sankim bi yönetmen bi yapımcı havasıyla tuşu basılmış dişi Chuckie gibi hiç susmadan konuşmalar, koca ağzıyla...
405557_308661992508193_152271498147244_845392_951945743_n.jpg

şaka gibi gelebilir ama bence gecenin en güzel elbisesi Madonna'nınkiydi.. bu arada hemen şunu demeliyim ki, kızımız, aynı Seda Sayan ablası gibi kendini 18 yaşında zanneden bir havada, ciltte ve vücutta ancak nedense o Seda'daki eğretilik, bu 18lik edanın rahatsız ediciliği onda yok. kasmıyor, sıkmıyor. doğal olarak da bize batmıyor. helal diyorum. nirden nireyee..

Golden-Globes-Worst-Dressed-2012-1918x3000.jpg
hoş bi ödül alamadı ama benim favorim kalmaya devam eden New Girl'in ise, tamam ona özel yapılmış olabilir, hiç satışa çıkmamış bir tasarım olabilir ama bu kadar mı yansıttığı karaktere ve kendi tipine garip kaçar bu elbise. yok elbiseye lafım yk. bence olay. zira zümrüt yeşiline taparım. all times favorite'imdir ama ben ondan Katy Perry'nin Şirine kostümü gibi bir şeyler giymesini beklerdim :( ne diyim olmadı. gelecek maça
.Golden-Globes-2012-Worst-Dressed-5-1918x3000.jpg
Will and Grace'in Grace'nin bu zümrüt yeşili yüzüğüne ee pek tabii tapındım, geçen seneki gibi bu sene de ve bir öncekinde de hep böyle bir parça olması ve benim radarıma girmesi de pek bir manidar ya neyseee...
debra-messing-golden-globes-2012-02.jpg
bir de demeden edemeyeceğim şey şu ki: "Bridesmaids" yıldızı Melissa McCarthy ve Paula Patton denen hatunu, hangi aklı evvel aynı anda sahneye koyar. bir kere o sarı elbiseli gıcık.... bu kadar mı bir kadın yanındaki kiloluyu aşağılamak için o kadar büyük gülücükler, sevgi pıtırcığı hareketleri, tüm konuşmaları ben yaparım sana noluyo ki havası takınır. ben sanki Melissa'ymışım gibi gıcık ötesi oldum kadına. oysa ki ne kadar sempatik, sevimli ve güzel bir kadın. onu böyle bir pozisyona sokup moralini bozmaya bence kimsenin hakkı olamaz. o angut da bir gün o havasının söneceğini hiç unutmasın bence.
69th-Golden-Globe-Awards---__1326682459_5880.jpg
gelelim Nicole teyzeye. bir elbise bu kadar mı bağırır ben Versace'yim diye kuzum. resmen çok rahatsız ediciydi. rahatsız da etti beni. kaldı ki hiç beğenmedim. onu da geç ona hiç yakışmamış. yazık oldu güzel kadına..
217166-golden-globe-awards.jpg 

Comments

Popular Posts